KLACHTENREGELING SLIEPENBEEK|SANDERS FAMILIERECHT
Sliepenbeek|Sanders Familierecht streeft ernaar de best mogelijke dienstverlening aan haar cliënten te bieden. Desondanks kan het gebeuren dat een cliënt ontevreden is over aspecten ervan. Wanneer dit voorkomt, probeert Sliepenbeek|Sanders Familierecht een klacht zo adequaat mogelijk af te handelen. Onderhavige klachtenregeling is daartoe in het leven geroepen. Cliënten kunnen overigens bezwaren altijd eerst aan de betrokken advocaat voorleggen om tot een oplossing te komen voordat deze klachtenregeling wordt toegepast.
Kantoorklachtenregeling Sliepenbeek|Sanders Familierecht
Artikel 1 begripsbepalingen
In deze kantoorklachtenregeling wordt verstaan onder:
Artikel 2 toepassingsbereik
Artikel 3 doelstellingen
Deze kantoorklachtenregeling heeft tot doel:
Artikel 4 informatie bij aanvang dienstverlening
De advocaat wijst de cliënt erop dat het kantoor een klachtenregeling hanteert. Een en ander wordt vermeld op de website van het kantoor.
Artikel 5 interne klachtprocedure
Artikel 6 geheimhouding en kosteloze klachtbehandeling
Artikel 7 verantwoordelijkheden
Artikel 8 klachtregistratie
De klachtenfunctionaris registreert de klacht met daarbij het klachtonderwerp. Hiervan is een klachtendossier aangemaakt.
Artikel 9 preventieve actie